Giới thiệu
Chức năng nhiệm vụ
Nhân sự
Thời gian làm việc
Giới thiệu chung
Sơ đồ Thư viện
Tra cứu
Tìm lướt
Tìm Từ khóa
Tìm Chuyên gia
Tìm Toàn văn
Tra cứu liên thư viện
Tài Liệu Mới
Cơ sở dữ liệu mở
Tạp chí
Người dùng
Hướng dẫn (Video)
Hướng dẫn sử dụng
Gửi yêu cầu
Nội quy - Chính sách
Diễn Đàn
Gửi yêu cầu
DỊCH VỤ THƯ VIỆN
Dịch vụ miễn phí
Cung cấp tài liệu học tập
Dịch vụ in ấn
Đăng nhập
Nhan đề
Tác giả
Chủ đề
Điểm truy cập chính
Tóm tắt
Mọi trường
Toàn văn
Australasian marketing journal, Tập 20, Số 2, 2012
Mục lục:
STT
Nội dung
1
Antecedents and consequences of strategic price management: An analysis in the New Zealand industrial service context / Kostis Indounas, Stefan Roth
2
Re-thinking and re-tooling the social marketing mix / Ross Gordon
3
Towards a better understanding of fashion clothing involvement / Sally Rebecca Hourigan, Ursula-Sigrid Bougoure
4
The effects of market orientation, technological opportunism, and e-business adoption on performance: A moderated mediation analysis / Ranjit Voola and others
5
Intranet portals: Marketing and managing individuals’ acceptance and use / William D. Neill, James E. Richard
6
Australian franchising research: Review, synthesis and future research directions / Owen Wright, Andrew McAuley
7
Reasons for switching service providers / Robert East and others
8
Value-for-money perceptions of supermarket and private labels / Magda Nenycz-Thiel, Jenni Romaniuk