Giới thiệu
Chức năng nhiệm vụ
Nhân sự
Thời gian làm việc
Giới thiệu chung
Sơ đồ Thư viện
Tra cứu
Tìm lướt
Tìm Từ khóa
Tìm Chuyên gia
Tìm Toàn văn
Tra cứu liên thư viện
Tài Liệu Mới
Cơ sở dữ liệu mở
Tạp chí
Người dùng
Hướng dẫn (Video)
Hướng dẫn sử dụng
Gửi yêu cầu
Nội quy - Chính sách
Diễn Đàn
Gửi yêu cầu
DỊCH VỤ THƯ VIỆN
Dịch vụ miễn phí
Cung cấp tài liệu học tập
Dịch vụ in ấn
Đăng nhập
Nhan đề
Tác giả
Chủ đề
Điểm truy cập chính
Tóm tắt
Mọi trường
Toàn văn
Australasian marketing journal, Tập 20, Số 1, 2012
Mục lục:
STT
Nội dung
1
Marketing in the 21st century: Looking back as we move forward
2
Assessing the validity of brand equity constructs / Con Menictas, Paul Z. Wang, Jordan J. Louviere
3
Making a face: Graphical illustrations of managerial stances toward customer creativity / Colin L. Campbell
4
Mum or bub? Which influences breastfeeding loyalty / Joy Parkinson, Rebekah Russell-Bennett, Josephine Previte
5
Toddler milk advertising in Australia: Infant formula advertising in disguise? / Nina J Berry, Sandra C Jones, Don Iverson
6
An e-retailing assessment of perceived website-service innovativeness: Implications for website quality evaluations, trust, loyalty and word of mouth / Aron O’Cass, Jamie Carlson
7
Personal values and mall shopping behavior: The mediating role of attitude and intention among Chinese and Thai consumers / Yuanfeng Cai, Randall Shannon
8
Store brand proneness: Effects of perceived risks, quality and familiarity / Yap Sheau-Fen, Leong Sun-May, Wee Yu-Ghee
9
Cultural values and higher education choices: Chinese families / Christina Kwai Choi Lee, Sussie C. Morrish
10
Predicting first year student transfer intentions: Do relationships matter? / Maria M. Raciti
11
Cognitive and affective trust between Australian exporters and their overseas buyers / Andrew Zur, Civilai Leckie, Cynthia M. Webster
12
Exploring regional differences in Chinese consumer acceptance of new mobile technology: A qualitative study / Jinzhu Song, Judy C. Drennan, Lynda M. Andrews
13
Brand personality factor based models: A critical review / Mark Avis
14
Drivers of satisfaction and dissatisfaction for overseas service customers: A critical incident technique approach / Constanza Bianchi, Judy Drennan
15
Further comment on “market orientation” / John R. Rossiter