STT Nội dung
1
An integrated approach to new food product development / edited by Howard R. Moskowitz, I. Sam Saguy, Tim Straus
Boca Raton : CRC Press, c2009.
xxiii, 479 p. : ill. ; 25 cm.


Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:2)

2
Packaging research in food product design and development / Edited by Howard R.Moskowitz and others
Ames, Iowa : Wiley-Blackwell, 2009.
xiii, 264 p. : ill. ; 26 cm.


Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:6)

3
Sensory and consumer research in food product design and development / by Howard R. Moskowitz, Jacqueline H. Beckley, Anna V.A. Resurreccion.
Ames, Iowa : Blackwell Pub., 2012.
xiii, 424 p. : ill.
Moskowitz, Howard R.

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:3)

4
Sensory and consumer research in food product design and development / Howard R. Moskowitz, Jacqueline H. Beckley, and Anna V.A. Resurreccion.
Ames, Iowa : Blackwell Pub., 2006.
358 p. : ill. ; 26 cm.
Moskowitz, Howard R.

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:2)




5
Sensory and consumer research in food product design and development / Howard R. Moskowitz, Jacqueline H. Beckley, and Anna V.A. Resurreccion.
Ames, Iowa : Blackwell Pub., 2006.
358 p. : ill. ; 26 cm.
Moskowitz, Howard R.

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:3)